حاشیه جشنواره قرآنی ، فرهنگی و هنری جامعه پزشكی
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سازمان نظام پزشكی در آیین اختتامیه دومین جشنواره جامعه پزشكی كشوركه شنبه شب (22 بهمن ماه) در تالار وزارت كشور برگزارشد، در یك اقدام نمادین و فرهنگی از تعدادی هنرمند در عرصه سینما و تلویزیون تقدیر كرد.

* در این مراسم، از 'داود رشیدی'، پیشكسوت عرصه سینما و تلویزیون ، همسر وی 'احترام برومند'، 'سروش صحت' كارگردان و 'رضاكیانیان 'بازیگر، تقدیر به عمل آمد.

*'محمد شهریاری'، مجری نام آشنای تلویزیون اجرای این برنامه را بر عهده داشت، وی در هنگام حضور رضاكیانیان برای دریافت لوح تقدیر و دادن میكروفن به او گفت: 'حاج آقا بفرمایید'؟

شهریاری وقتی تعجب همگان را برانگیخت، خطاب به میهمانان گفت: آقای كیانیان تحصیلات حوزوی هم دارند.

* كیانیان نیز پس از دریافت لوح خود گفت: جامعه پزشكی، تنها نهادی است كه برنامه های خود را راس ساعت و به موقع آغاز می كند و مردم را منتظر نمی گذارند.

*داود رشیدی هم با تشكر از تمام پزشكان گفت: در طول این سال ها هر زمان كه به پزشك مراجعه كرده ام، آنان هیچگاه از من ویزیت نگرفتند و این جمله با تشویق حضار روبرو شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه تاكنون چند بار نقش پزشك را در فیلم و سریال ها بازی كرده است، گفت: من حضور ذهن ندارم اما سال دیگر كه دوباره به این مكان ودر جمع پزشكان حاضر شدم؛ حتما تعداد نقش هایم را خواهم گفت.

*'احترام برومند'، مجری پیشكسوت تلویزیون و همسر 'داود رشیدی' در ادامه این مراسم گفت: آقای رشیدی قبل از اینكه وارد رشته علوم سیاسی شوند، هفت ترم در رشته پزشكی مشغول به تحصیل بودند.

* وی افزود: اما بخاطر طولانی و دشوار بودن رشته پزشكی، آن را رها كردند و در رشته علوم سیاسی تا مدارج عالی، فارغ التحصیل شدند.

اجتمام**9134 **





:: برچسب‌ها: پارک , ایالات متحده , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: